משובי לקוחות

משובים בקורסי ניהול ושיווק יצירתי:

משובים לפי תחום

בגלל המצב הכלכלי וירידה דרסטית במחזורי המכירות, שקלנו לפטר 25% מתוך 120 עובדים. בעצה אחת עם יוסי צורי, הפוך על הפוך! במקום לפטר עובדים גייסנו עוד אנשי מכירות והכשרנו אותם בתוך חודש אחד בלבד. המהלך הצליח בגדול ואנחנו משגשגים בתקופת מיתון, כאשר המתחרים שלנו ממשיכים לפטר עובדים.

חב' מ.מ. סחר

לכבוד יוסי צורי

מנכ"ל מכללת תמורה

הנדון: הבעת הערכה ותודה

לפני מספר שבועות סיימנו את קורס הנדל"ן במכללת תמורה.

אכן יש תמורה!!!

תכני הקורס המקצועיים היו גבוהים ומעמיקים, צוות המורים שנבחר על ידי המכללה להורות בקורס היה מקצועי ביותר, רובם ככולם אנשים מהשורה הראשונה, מובילים בתחומם. אין ספק כי מהבחינה המקצועית קיבלנו את הידע, המידע והכלים להכשרת צעדינו בתחום.

אך לא זו בלבד. מעבר להעשרה המקצועית האיכותית הערך המוסף שקיבלנו ממורי המכללה והעומד בראשה, מר יוסף צורי היו חשובים לעין ערוך אף מהערך המקצועי.

בנוסף ליחס האישי החם, זמינות המרצים והצוות מעבר לשעות הלימוד, סיוע בלימודים לאלו שהתקשו בשל השפה, תוספת הזמן מעבר לשעות הלימוד לאלו שהחסירו לימודים. מענה על כל שאלה ושאלה לכל אחד מהתלמידים אם באמצעות האינטרנט או הטלפון, כמעט בכל שעה על ידי כל אחד מאנשי הצוות,

כל מרצה ומרצה בהתאם לתפישת עולמה של המכללה וערכיה, אותם היא חרטה על דגלה, הקדיש זמן רב בהעברת התרבות העסקית, הניהול העסקי שעיקרם : יושרה, הגינות ומקצועיות יצירתית.  לנושא התרבות העסקית הוקדש זמן רב במהלך הלימודים בניסיון אמיתי וכן ל"ייצר" אנשי עסקים בתחום הנדל"ן בעלי יושרה , הגינות , כבוד לזולת. לצורך העניין נתנו כללי עשה ואל תעשה שנמסרו כעשרת הדברות בכל אחד מהשיעורים. הדבר התבטא לא רק בפרישת המשנה, אלא אף בדרך ההתנהגות של המרצים אל הסטודנטים ובאופן מערכת היחסים אותה הטביע מנהל המכללה עם הסטודנטים, קרי לקוחות המכללה.

הסטודנטים לא נתפסו כלקוחות משלמים שבאו להעשיר את קופתה של המכללה, אלא כהון אנושי ראוי שיש להשקיע בו את המיטב הן מהבחינה המקצועית והן מהבחינה הערכית והוא זה שינהיג מחר את התרבות העסקית בישראל.

אכן כפי שכבר נאמר יש תמורה! לא רק לנו הסטודנטים, אלא למגזר העסקי בישראל.

קצרה היריעה מלהכיל את  כל התמורה שקיבלנו, כדי להכילה יש ללמוד ולחוות את הקורסים במכללה

תמורה היא לא רק מכללה, תמורה היא ציונות.

ובזכות כל אלה ועוד הרשו לנו להודות לכם

בברכה,

לזהבה, שולמית, יוסי, טל וכל הצוות המקצועי של מכללת תמורה 15.5.2011

במכתב זה אנו רוצים להודות לכל אחד ואחד מכם על המסלול הנפלא שעברנו דרכיכם ודרך קורסי הנדל"ן במכללת תמורה (יזמות נדל"ן, יועצי נדל"ן ונדל"ן מסחרי).
בחרנו לבנות את יסודות המקצוע והעסק העתידי שלנו דווקא במכללת תמורה וזאת לאחר סקר שוק רציני. הקורסים היוו כלי פשוט וסטנדרטי כדי להגשים את המטרות
השאפתניות שהצבנו לעצמנו ואצלכם מצאנו גם את אנשי המקצוע הקריטיים והחשובים מאוד של תחום הנדל"ן.
במקביל לתקופת הלימודים הצלחנו להתחיל ולבנות גם את הקשרים המקצועיים עם המרצים בתחומים השונים וכיום אנו מפעילים אותם בפרויקטים שונים שלנו.

מכללת תמורה הייתה ועודנה עבורנו הרבה יותר ממקום מפגש שבועי של קורסים. המכללה היא בית מקצועי שזמין תמיד לשאלות והתלבטויות ובנוסף מספק גם פתרונות שונים שחלק מהם הטמענו מיידית במקביל ללימודים.
את אחד מן ההישגים המאוד משמעותיים שלנו אנו זוקפים לזכותו של יוסי צורי בעלי המכללה. יוסי, שהיה מדריך מקצועי שלנו מן היום הראשון שבו הכרנו, יצר קשר עסקי בינינו לבין חברה מובילה בתחום הנדל"ן בארץ ובהמלצתו אנו מנהלים קשרים עסקיים תדירים עם החברה בתחום היוקרתי של נדל"ן יקר ערך במרכז הארץ.
כיום לאחר שקבלנו משובים ותגובות מלקוחות רבים ושותפים עסקיים, אין לנו ספק ש:
הקשר שיצרנו עם מכללת תמורה היווה ומהווה יתרון משמעותי להתברגות המקצועית והמהירה שלנו בתחום הנדל"ן ובנוסף הוא מבדיל ומבליט אותנו על פני האחרים בתחום.

לכבוד מכללת תמורה
שולמית ויוסי היקרים
כעו"ד בעל 10 שנות וותק ומנכ"ל חברת מיזם נדל"ן והשקעות בע"מ, שיערתי שקורס הנדל"ן המתקדם שהנכם מעבירים במכללת תמורה יוסיף מעט אם בכלל למאגר הידע שבבעלותי. אז חשבתי. הקורס הינו עניני, חכם ומאיר עיניים. המרצים מעולים והמשתתפים מפרים הדדית. בעקבות הקורס גם הוצעה לי הזדמנות עסקית שאותה לקחתי בשמחה.
אני שוקל לחייב את כל אנשי המכירות שבחברת מיזם לעבור את הקורס מטעם תמורה ובהחלט ממליץ עליו כעל קורס חובה.
בכבוד רב

www.maizam.com

לאחר פגישה שתוכננה לשעה אחת עם יוסי, אך נמשכה כמעט שעתיים, אני לא מבין איך אפשר לעסוק במכירות חיים שלמים ולא לעבור דרך יוסי. בתור מי שכל חייו עוסק במכירות ובניהול, למדתי בשעה וחצי יותר ממה שלמדתי בעשרים שנות עיסוק במכירות. מומלץ ומאד, פותח עיניים ואוזניים לכיוונים אחרים לגמרי.

עיצוב חנויות וחלונות ראווה

לאור הקורסים הרבים שעברתי באקדמיה ובמסגרת החברה, הייתי ספקנית אם לבוא לקורס "ניהול יצירתי של השיווק" ומה אפשר לחדש לי. ב"מכללת תמורה" מצאתי מתודיקה שונה ממה שהכרתי ואני הולכת להטמיע את המתודיקה במערך הדרכת העובדים בחברה.

מנהלת "רשת מיס - לגוט אמיקה"

עם כניסה לתחום חדש ועיבוי מערך כח האדם בחברה, נעזרנו מאד בהדרכת העובד החדש, שבא ללא שום רקע שיווקי ובתפישה הכוללת שהצגת, לשביעות רצוננו המלאה.

חב' "עידן מחשבים"

השתתפתי בהרבה קורסים ויש לנו גם הדרכה פנימית בחברה. בשום קורס לא ראיתי מיומנות גבוהה כל כך של המרצה, שהדגים לכל אחד מן המשתתפים בקורס איך להתאים את "הכלים והטכניקות" של מקצוע המכירות, לענף שלו ולגודל החברה. למדתי המון על "האיך" ואילו דגשים להדגיש בהדרכה של אנשי המכירות שלנו.

מנהל אזור היונדאי חב' כלמוביל

אני אסירת תודה כי זכיתי להיכרות בינינו. אתה אדם ענייני ותמיד נכון לייעץ בכל שיפנו אליך. בכל פניותי (הרבות) תמיד פינית את המקום והזמן להיות לי לעזר וכמובן ליועץ נפלא! עברתי אצלך סדנאות במסגרת לימודיי בנושא ניהול שיווק ומכירות ולמדתי כלים שימושיים פרקטים ומעשיים שיכלתי ליישם ממש בסיום המפגש. ואני דואגת ליישם בכל יום ורואה איך אתה השפעת עלי להשפיע על אחרים, להציל עסקים ולתת את תרומתי למשק הישראלי. אתה מורה דרך נפלא עבור עסקים קטנים כגדולים תמיד יודע לתת את העצה הנכונה ומוציא מהסובבים  אותך את מלוא הפוטנציאל האנושי הקיים שמעולם לא ידעו על קיומם. זכיתי לראות את זה בסדנה שדרשתי אותך כמרצה עבור קולגות - התרגול המיידי והחיבור עם המשתתפים היו קסומים.

בעלים "copypastube" - בית-הספר ללימודים דיגיטליים

אני רוצה לומר לך שאני לא יכולה להביע את מה שאתה באמת על גבי נייר או מייל, זה הרבה מעבר לכך. אתה איש יקר חכם וכל מה שאמרת או הנחית לעשות עד כה עבד.

אני חושבת שאתה זה באמת מה שכל בעל עסק צריך, עוד לפני שהוא רוכש תוכנת CRM, הוא זקוק לייעוץ וההכוונה שלך להכיר ולהשתמש בכלים ולהתאים אותם לתחום שלו וליכולת הכלכלית שלו. מדהים איך כרטיסיות פשוטות ושקפים יכולים להציל עסק מפשיטת רגל. ליווי שלך יכול לעשות פלאים.

תודה על הכל אתה פשוט מ-ד-ה-ים! רואים תוצאות ולא סיפורים.

סטודיו אינפיניטי

אני שמחה לציין שהמהלך של גיוס שתי טלפניות מכירות והדרכת הסוכנים והמפיצים, הצליח בגדול. החורף הנוכחי (לעומת חורפים קודמים), אין ירידה במחזור המכירות לעומת הקיץ, וזה הישג גדול. אני מעריכה שמחזור המכירות בקיץ יהיה גדול יותר מן הקיץ הקודם.

מנכ"לית / בעלים של חב' "אקזוטיקה" שיווק עשבי תיבול, ירקות ופירות אקזוטיים.

יישמתי טכניקות שלמדתי בקורס, גם העברתי לדיילות את הטכניקות. אני שמחה לדווח על תוצאות מוכחות של קידום מכירות של מוצרים שלא היה להם ביקוש.

מנהלת רשת חנויות קוסמטיקה "ביוטיקר"

רעיון שקבלתי מאחד המשתתפים בקורס ניהול יצירתי למנהלי חנויות, חסך לי עשרות אלפי שקלים בשנה וזה חוץ מהגדלת מחזור המכירות. בנוסף, הזמנתי את יוסי צורי להדרכת המוכרניות ב"מכירה יצירתית" ומצוינות בשרות ללקוחות.

"פתשגן משאת"

נתון שישקף נאמנה את תוצאות פעילות החונכות והייעוץ שביצעת אצלנו במרפאה. בעבר, שכרתי חדר טיפולים (בבית הרופאים בקיראון), אחת לשבועיים. לאחר חודש וחצי בלבד, שכרתי את החדר שלש פעמים בשבוע.

מרפאה לטיפול בבעיות ורידים ללא ניתוח

ברצוננו להביע את תודתנו והערכתנו עבור ההעשרה והרחבת האופקים שרכשנו ממך בתחום השיווקי. התוצאות מדברות בעד עצמן, גידול של עשרות רבות של אחוזים בתוך פחות מחודשיים. ממך למדנו איך לחשוב בגישה חיובית, על הדרך הנכונה לפתח ולשווק את המרפאה, היום ובעתיד, תוך למידת הטכניקות והפעולות הנכונות לפי סדר. נוכחותך נעמה לנו. יחסרו לנו מאד הסיפורים והדוגמאות מהחיים.

מרפאה לרפואה אסתטית

"אנו משקיעים בעובדינו והעברנו כבר סדנאות פנים ארגוניות רבות בעבר. בעקבות התרשמותי האישית, מקורס "מכירה יצירתית", הזמנתי את יוסי צורי להעביר סדנת "מכירה יצירתית ומצוינות בשרות ללקוחות" פנים ארגונית בחב' "עוקץ". התוצאות עלו על כל מה שהכרנו בעבר".

מנכ"ל חב' עוקץ מערכות

התפעלתי איך בתוך דקות ספורות יצרת קשר חם ודינאמי בין אנשים זרים לחלוטין. לאור הקורסים הרבים בנושאי שיווק ומכירות שעברתי, אני שמח לציין כי הארת את הנושאים השונים מ"זוויות מבט יצירתיות" חדשות.

מנהל מכירות חב' "ישראייר – יוניטל"

היינו ספקנים ביותר כלפי התחזיות הוורודות, שיוסי צורי נתן לנו בתקופת מיתון, אנחנו שמחים להעיד שגדלנו ומתמידים לגדול בכל חודש ב- 10 עד 15 אחוז (100% בחצי שנה), גם בתקופת מיתון.

חב' "פתרון"

אני מבקש להביע, את הערכתי המלאה להצלחת השיווק כבר בשנה הראשונה להקמתה, תוצאות השיווק (מספר התלמידות הנרשמות בשנה הראשונה) עולות אפילו על התחזיות האופטימיות, שהגשת בתוכנית העסקית. כל זאת

בעלים/מנכ"ל "GIGI ACADEMY"

עצותיו היצירתיות של מר צורי בשיווק ומכירות פרויקט של 450 יחידות דיור, עזרו לנו להשיג מכירה של פי 3 מאשר היה מתוכנן (180 דירות בחודש וחצי) וחסכון עצום בתקציבי פרסום ושיווק מתוכננים.

מנהל פרויקטים בחברת בניה "מוסאל"

בגלל המצב הכלכלי וירידה דרסטית במחזורי המכירות, שקלנו לפטר 25% מתוך 120 עובדים. בעצה אחת עם יוסי צורי, הפוך על הפוך! במקום לפטר עובדים גייסנו עוד אנשי מכירות והכשרנו אותם בתוך חודש אחד בלבד. המהלך הצליח בגדול ואנחנו משגשגים בתקופת מיתון, כאשר המתחרים שלנו ממשיכים לפטר עובדים.

חב' מ.מ. סחר

הקורס תרם מאד לשיפור מאזן המכירות ושיפור מערך השירות ללקוחות, אני רוצה להודות בעיקר על הכנת תיק עובד, שבו ארגנו את כל החומר הנלמד המשמש היום לקליטת עובדים חדשים. תודה גם על הסימפטיה ועל הרצון לעזור גם אחרי הקורס.

מנכ"ל "שמרת הזורע"

לאחר כעשרים שנים של עבודה כאיש מכירות ולאחר מכן מנהל חנות תכשיטים, השתלמתי אצלך בקורס מנהלי חנויות, (נסעתי מחיפה לת"א אחת לשבוע כדי להשתתף בקורס). הצטרפתי לקורס תוך הכרה  שאני כבר יודע הכל ואין לי מה ללמוד עוד בתחום.

גיליתי להפתעתי שיש עוד הרבה מה ללמוד. הקורס היה מעניין מאוד ופתח לפני אופקים חדשים. נחשפתי לעולם של ידע וניסיון של אנשי מקצוע בתחומים משיקים.

להערכתי ההשתלמות שיפרה מאוד את ביצועי כמנהל חנות. ברצוני להודות לך ולצוות המרצים על התרומה הרבה להתקדמותי ופתיחת עיני למגוון האפשרויות העומדות בפני בתחום. מעבר לשיפור ביצועי זה גם הרחיב את יכולתי ליהנות מפרי עבודתי. תודה לך ולכל הצוות.

מנכ"ל רשת חנויות תכשיטים חיפה

באתי לקורס בלי חשק ואפילו עם קצת אנטגוניזם, כי עברתי את כל הקורסים הכי יוקרתיים במדינת ישראל כולל מרצים בכירים מIBM  מחו''ל. כולם מדברים על  -  ויוסי צורי מראה איך.  אם היו מספרים לי לפני הקורס (שיוסי הנחה) שאפשר לשכנע לקוח "לסגור עסקה" בתוך 5 דקות, הייתי אומר: לא מאמין, אין חיה כזו. יוסי צורי הראה לי ולכל המשתתפים איך

איש מכירות בכיר ב- IBM