קצת נתונים

משתתפים שסיפקו משוב חיובי על ההרצאה
משתתפים שסיפקו משוב חיובי על ההרצאה 92%
משתתפים שהעידו על שינוי חיובי בתקשורת
משתתפים שהעידו על שינוי חיובי בתקשורת 84%
אחוז לקוחות שהזמינו הרצאה נוספת
אחוז לקוחות שהזמינו הרצאה נוספת 66%

נושאים להרצאות אורח

נושאים להרצאות אורח - "זריקת עידוד" כל הרצאה מותאמת באופן ספציפי לענף בו החברה עוסקת

  • עסקים בהנאה BUSINESS & PLEASURE
    הרצאה מרתקת מתובלת בהומור, על רעיונות לשיווק יצירתי ומכירות יצירתיות עם תוצאות יוצאות דופן
  • "ויהי כל הארץ שפה אחת ודברים אחדים"
    "תקשורת ניהולית" מהווה כלי מכריע לניהול והישגים מרשימים
    הרצאה אחת חסכה לחברה גדולה 50,000 ש"ח ושיפרה יחסי גומלין הנהלה/עובדים
  • מצוינות בשירות ללקוח / לאזרח כדרך חיים
    "השמיים הם הגבול, אבל הדרך – דרך ארץ"
    מהי מצוינות בשירות? איך יודעים אם השירות גרוע, טוב, או מצוין?
  • מוציאים שם טוב לטל-שיווק (טלמרקטינג)
    הטלפון הנו כלי חיוני בשימוש יומיומי. טל-שיווק (טלמרקטינג) מהווה צינור פרסום ושיווק בעל ערך רב ביותר. אך בגלל אי הכרת "מגבלות הטלפון" וביצוע שגוי של שיווק אגרסיבי, מוציאים תדמית שלילית לטל-שיווק.
  • "מסננת התירוצים"
    איך להבחין בין "התנגדות אמיתית" ל"תירוץ" כאשר הניסוח זהה?
  • הכרת המודל: ג. י. ש. ה = הי₪ג K.A.S.H. = CA$H
    4  המרכיבים המהווים את "המכנה המשותף לחברות מצליחות"
  • שימור עובדים וגיוס עובדים בתקופת מיתון
    טעויות שכיחות בשלבים השונים של תהליך גיוס עובדים