קצת נתונים
לקוחות מרוצים
לקוחות מרוצים
97%
חסכון בתקציבי פרסום (ממוצע שנתי)
חסכון בתקציבי פרסום (ממוצע שנתי)
48%
פוטנציאל גידול במכירות
פוטנציאל גידול במכירות
25%
תפישה רב תחומית
תפישה רב תחומית לקידום השיווק והמכירות בארגונים גדולים ורשתות שיווק
בארבעת העשורים בהם הרציתי וייעצתי בנושאי שיווק ומכירות, צברתי נסיון רב מאד בארגונים גדולים, עסקים בינוניים ובעלי עסקים עצמאיים.
על בסיס הנסיון המעשי, פיתחתי את התפישה הרב תחומית לקידום השיווק והמכירות
- גידול של לפחות 3 עד 5 אחוז בכל חודש, ללא תוספת עלויות פרסום. ישנן עדויות של לקוחות על חסכון בעשרות אחוזים בתקציב הפרסום
- ביסוס תרבות ארגונית של 'מצוינות בשירות ללקוחות כדרך חיים'. "השמיים הם הגבול, אבל הדרך – דרך ארץ"
יישום התכנית מתפרס על פני שלשה עד שישה חודשים, אך תוצאות בגידול מחזור המכירות, רואים בתוך חודש עד חודש וחצי מתחילת יישום התכנית.