קצת נתונים
משתתפים שסיפקו משוב חיובי על ההרצאה
משתתפים שסיפקו משוב חיובי על ההרצאה
92%
משתתפים שהעידו על שינוי חיובי בתקשורת
משתתפים שהעידו על שינוי חיובי בתקשורת
84%
אחוז לקוחות שהזמינו הרצאה נוספת
אחוז לקוחות שהזמינו הרצאה נוספת
66%
נושאים להרצאות אורח
נושאים להרצאות אורח - "זריקת עידוד" כל הרצאה מותאמת באופן ספציפי לענף בו החברה עוסקת
- עסקים בהנאה BUSINESS & PLEASURE
הרצאה מרתקת מתובלת בהומור, על רעיונות לשיווק יצירתי ומכירות יצירתיות עם תוצאות יוצאות דופן - "ויהי כל הארץ שפה אחת ודברים אחדים"
"תקשורת ניהולית" מהווה כלי מכריע לניהול והישגים מרשימים
הרצאה אחת חסכה לחברה גדולה 50,000 ש"ח ושיפרה יחסי גומלין הנהלה/עובדים - מצוינות בשירות ללקוח / לאזרח כדרך חיים
"השמיים הם הגבול, אבל הדרך – דרך ארץ"
מהי מצוינות בשירות? איך יודעים אם השירות גרוע, טוב, או מצוין? - מוציאים שם טוב לטל-שיווק (טלמרקטינג)
הטלפון הנו כלי חיוני בשימוש יומיומי. טל-שיווק (טלמרקטינג) מהווה צינור פרסום ושיווק בעל ערך רב ביותר. אך בגלל אי הכרת "מגבלות הטלפון" וביצוע שגוי של שיווק אגרסיבי, מוציאים תדמית שלילית לטל-שיווק. - "מסננת התירוצים"
איך להבחין בין "התנגדות אמיתית" ל"תירוץ" כאשר הניסוח זהה? - הכרת המודל: ג. י. ש. ה = הי₪ג K.A.S.H. = CA$H
4 המרכיבים המהווים את "המכנה המשותף לחברות מצליחות" - שימור עובדים וגיוס עובדים בתקופת מיתון
טעויות שכיחות בשלבים השונים של תהליך גיוס עובדים